Despre Edu-Fun.ro
Prin joacă, despre lucruri serioase care ne dau de furcă la orice vîrstă: emoții, comunicare, conflicte și idei preconcepute.
Suport clienți
© 2021 - 2022 - Edu-Fun.ro. Toate drepturile rezervate. Web design de Professional People
Preambul: Secțiunea Termeni si condiții este redactată în concordanța cu normele legale incidente în materie (OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, OG 21/1992 privind protecția consumatorului).
I. DATE DE IDENTIFICARE
Site-ul https://www.edu-fun.ro/ este proprietatea societății EDUFUN PUBLISHING S.R.L., persoana juridică română, având sediul în Str. Dorobantilor nr. 96, ap 30, Cluj-Napoca, jud. Cluj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Cluj sub nr. J12/1393/2021, având CUI 43943040, telefon 0728230343, email office@edu-fun.ro
II. DEFINIȚII
Consumator – persoana fizică care cumpără, dobândește, utilizează ori consumă, în afara activității sale profesionale, produsele comercializate de vânzător.
Cumpărător – orice persoană fizică, persoană juridică sau orice altă entitate juridică care transmite o comandă vânzătorului.
Vânzător – EDUFUN PUBLISHING S.R.L., persoană juridică română, acționând ca profesionist, cu datele de identificare mai-sus menționate.
Profesionist – sunt considerați profesioniști toți cei care exploatează o întreprindere; constituie exploatarea unei întreprinderi exercitarea sistematică, de către una sau mai multe persoane, a unei activități organizate ce constă in producerea, administrarea ori înstrăinarea de bunuri sau în prestarea de servicii, indiferent dacă are sau nu un scop lucrativ.
Conținut – toate informațiile, datele, imaginile, fișierele video publicate pe site și care pot fi vizualizate sau accesate în orice modalitate de către cumpărător, incluzând, dar fără a se limita la acestea, conținutul oricărei comunicări email transmisă de către vânzător, orice informație legată de produsele și/sau tarifele practicate de vânzător.
Comanda – manifestarea fermă de voință a cumpărătorului prin care acesta transmite vânzătorului intenția sa de a achiziționa produse de pe site-ul vânzătorului. Comanda poate fi plasată telefonic, furnizând toate datele necesare, astfel cum acestea sunt solicitate de vânzător, sau online, prin completarea integrală si corectă a rubricilor formularului de comandă pus la dispoziție pe site-ul vânzătorului.
Calitate – ansamblul de proprietăți și caracteristici ale unui produs sau serviciu, care îi conferă aptitudinea de a satisface, conform destinației acestuia, necesitățile explicite sau implicite.
Furnizor – persoana fizică sau entitatea juridică, autorizată, alta decât producătorul, care în cadrul activității sale profesionale, îl aprovizionează pe vânzător cu produsele comercializate de către acesta.
Producător – persoana fizică sau juridică, autorizată, care în cadrul activității sale profesionale, fabrică produsele comercializate de vânzător pe site-ul www.edu-fun.ro.
Produs – bun material a cărui destinație finală este consumul sau utilizarea individuală ori colectivă.
Produs cu defecte – produsul la care modul de prezentare, utilizarea previzibilă și data achiziționării nu oferă siguranță consumatorului, producând pagube acestuia.
Declarație de conformitate – declarația făcută de către un producător, prin care acesta informează, pe propria răspundere, despre faptul că un produs sau un serviciu este conform cu un document tehnic normativ.
Termen de garanție – limita de timp, care curge de la data dobândirii produsului sau serviciului, până la care producătorul sau prestatorul își asumă responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului ori serviciului achiziționat, pe cheltuiala sa, dacă deficiențele nu sunt imputabile consumatorului.
Garanția legala de conformitate – protecția juridica a consumatorului rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând obligația legală a vânzătorului față de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea prețului plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde calităților enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă;
Conținutul secțiunii termeni și condiții reprezintă contractul de vânzare-cumpărare încheiat la distanță între cumpărător și vânzător. Cumpărătorul are obligația de a lua cunoștință de întreg conținutul acestora înainte de a le accepta. Prin acceptarea acestor termeni și condiții cumpărătorul este de acord cu toate dispozițiile lor.
Obiectul Contractului este reprezentat de transmiterea de la vânzător la cumpărător a dreptului de proprietate asupra produselor selecționate de cumpărător din oferta vânzătorului în schimbul plății prețului de către cumpărător.
III. COMANDA
Produsele prezentate pe site-ul www.edu-fun.ro pot fi comandate online, prin adăugare în coș și completarea datelor necesare de către client: nume, prenume, (denumire companie, CUI, dacă este cazul), adresă facturare, număr de telefon și adresă de e-mail pentru contact, adresă de livrare, în caz că diferă față de adresa de facturare, note/observații referitor la comandă, voucher (cod cupon promoțional), modalitatea de plată aleasă.
Alternativ, comanda poate fi transmisă telefonic la numărul 0728230343 sau prin e-mail la office@edu-fun.ro.
Cumpărătorul declară și garantează că datele și informațiile completate/furnizate de acesta în cuprinsul comenzii sunt corecte, complete și reale. Totodată, prin finalizarea și transmiterea comenzii, cumpărătorul este de acord să fie contactat de către vânzător în orice situație necesară, in legătură cu comanda plasată.
La recepționarea comenzii, vânzătorul va transmite cumpărătorului, prin email, o confirmare de primire a comenzii. Aceasta confirmare are doar rol de informare și nu reprezintă acceptul vânzătorului pentru încheierea contractului.
Contractul intră în vigoare în momentul primirii de către Cumpărător, prin email, a unei notificări emise de Vânzător ce va conține confirmarea cu privire la disponibilitatea produselor comandate și termenul în care acestea vor fi expediate.
Comenzile acceptate pot fi anulate de către vânzător, cu o notificare prealabilă adresată cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei parți fată de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese, dacă:
– datele furnizate de către Cumpărător sunt incomplete și/sau incorecte.
– banca emitentă a cardului Cumpărătorului refuză, din orice motive, efectuarea tranzacției de plată a prețului;
– banca cumpărătorului refuză, din orice motiv, autorizarea tranzacției de plată a prețului.
Comenzile acceptate pot fi anulate de către vânzător, cu notificarea prealabilă a cumpărătorului, și dacă, înainte de livrarea produselor, sunt identificate erori în descrierea produselor pe site-ul vânzătorului. În aceasta situație, dacă cumpărătorul nu dorește să mențină comanda, vânzătorul va restitui de îndată cumpărătorului sumele achitate de către acesta.
IV. FACTURARE. PLĂȚI
Prețurile produselor vânzătorului sunt cele afișate pe site, sunt prețuri finale, exprimate in RON (nu se aplică TVA/inclusiv TVA). În funcție de opțiunea cumpărătorului privind modalitatea de livrare a produselor, la prețul afișat se va putea adăuga și costul livrării.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt menționate în fiecare comandă. Vânzătorul are dreptul de a stabili oferte promoționale și oferte speciale pentru produsele sale, aceste oferte fiind valabile exclusiv pe durata stabilită de vânzător și în limita stocului alocat pentru respectivele oferte.
Vânzătorul va emite o factură pentru produsele achiziționate. În acest sens, cumpărătorul are obligația de a furniza vânzătorului toate datele și informațiile necesare pentru emiterea facturii.
Factura aferentă comenzii va fi transmisă cumpărătorului atât prin email, la adresa indicată de către acesta, cât și în format fizic, împreună cu produsele comandate.
Plata produselor se efectuează de către cumpărător în oricare dintre următoarele modalități:
– Plata on-line cu cardul
– Ramburs – pentru acest serviciu se percepe o taxa de 7 lei de catre firma de curierat, suma care se adauga la valoarea comenzii
– Prin transfer bancar în contul bancar al vânzătorului.
V. LIVRARE
Livrarea produselor pentru care comanda a fost acceptată de către vânzător se va face, de regulă, pe teritoriul României, în termen de 1-5 zile lucrătoare, în funcție de adresa de livrare indicată de cumpărător, dar oricum în decurs de cel mult 15 zile de la încheierea contractului.
Livrarea se prin serviciile de curierat (Cargus/alt curier cu care furnizorul are contract), la adresa indicată de client în comanda acceptată de către vânzător.
Costul livrării este suportat de către client, acesta fiind stabilit de firma de curierat. În orice situație, costul livrării va fi afișat distinct de prețul produselor și va fi adus la cunoștința cumpărătorului înainte de finalizarea comenzii.
Proprietatea asupra bunurilor este transferată de la vânzător la cumpărător la livrare, după efectuarea plații de către cumpărător; livrarea se consideră efectuată la semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau la semnarea de primire pe factura fiscală, în cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului.
În cazul în care produsul/produsele comandate de către cumpărător nu pot fi livrate de către vânzător, acesta îl va informa pe cumpărător asupra acestui fapt și, va returna cumpărătorului, prin virament bancar, prețul plătit, precum și orice alte costuri achitate de acesta, în termen de 7 zile lucrătoare de la data la care vânzătorul a luat cunoștință de imposibilitatea de livrare sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului.
VI. POLITICA DE RETUR/ANULARE
RETURNAREA PRODUSELOR
Dacă, din orice motiv, dorești să returnezi un produs, ai la dispoziție 14 zile, conform legii, pentru a solicita, prin e-mail la adresa office@edu-fun.ro, returnarea produselor.
Pentru a gestiona cat mai simplu acest proces, solicitarea de retur trebuie sa contina:
Te rugăm să te asiguri că produsul este complet, cu toate accesoriile cu care a fost livrat.
De asemenea, pentru ca produsul să ajungă în bună stare la noi și să îți putem returna contravaloarea acestuia, este important să respecți instrucțiunile de ambalare: ambalaj impermeabil, protectiv (produsul va fi protejat cu folie cu bule si introdus intr-o punga de plastic, iar ambalajul final va fi sigilat). Mai multe informatii privind ambalarea sunt disponibile pe site-urile curierilor (ex: cargus.ro).
Costul transportului la retur este suportat de client. Ai posibilitatea să optezi pentru orice curier care operează în România, cu excepția Poștei Române, sau să ceri ca Edufun Publishing sa gestioneze returul.
In termen de 2 zile lucratoare de la primirea solicitarii de retur, furnizorul va confirma primirea cererii si toate detaliile necesare finalizarii returului.
Menționăm că restituirea contravalorii produselor returnate se face prin virament bancar, în contul pe care ni-l indici în solicitarea de retur.
Reprezentantul furnizorului va receptiona produsele returnate. In cazul in care acestea sunt complete si nu prezinta defecte, Edufun Publishing SRL va informa clientul privind acceptarea returului, in termen de 2 zile lucratoare de la primirea produselor returnate. Furnizorul va restitui contravaloarea produselor comandate si returnate din care se scad costurile de transport (in cazul in care returul s-a facut prin curierul furnizorului) in contul bancar indicat de client, in termen de 7 zile de la acceptarea cererii de retur.
In cazul in care produsele sunt incomplete sau prezinta defecte (inclusiv cele datorate de ambalarea necorespunzatoare), furnizorul va informa clientul privind starea produselor inacceptabile, prin e-mail. Furnizorul va atasa fotografii cu problemele identificate. Clientul va putea opta, in termen de 7 zile de la primirea notificarii prin email, daca doreste sa ii fie livrat produsul neconform (caz in care va achita contravaloarea transportului) sau daca renunta la produsul/produsele respective. Nu se vor acorda compensatii pentru produsele defecte/incomplete returnate. In cazul in care defectele/lipsurile sunt motivul pentru care clientul solicita returnarea produselor, se vor aplica termenii de la capitolul Reclamatii.
ANULAREA
Poți anula o comandă în termen (estimativ) de 24 de ore de la achiziția online a produselor, dacă nu ai primit confirmare că produsele au fost transmise curierului. O comanda livrata curierului nu poate fi anulata, ci returnata.
O comanda poate fi anulata telefonic sau prin email (office@edu-fun.ro).
VII. RECLAMAȚII
Depunem toate eforturile pentru a asigura calitatea produselor noastre. Cu toate acestea, pot apărea probleme.
În cazul în care produsul este deteriorat la transport, este necesar să ne transmiteți prin email, pe office@edu-fun.ro, fotografii cu coletul avariat și datele necesare pentru a identifica respectiva comanda (numar comanda, nume client etc). In functie de situatie, vom inlocui produsul sau parti ale acestuia care au fost distruse la transport, fara cheltuieli suplimentare pentru client, in maxim 15 zile.
În cazul în care produsul nu corespunde comenzii sau descrierii de pe site (s-a livrat alt produs/ altă cantitate/ piesele nu corespund descrierii de pe site etc), vă rugăm să ne semnalați problema prin email pe office@edu-fun.ro. Sunt necesare fotografii cu problema semnalată și datele de identificare ale comenzii. În termen de maxim 15 zile vom remedia problema, pe cheltuiala noastră.
VIII. GARANTIE
Garantia oferita produselor este de 30 zile. Cutiile se pot demonta și aplatiza pentru depozitare.